Wednesday 13 March 2013

bertunang :O

Assalamualaikum....



finally ter update jugak blog ni . dan sekarang teramat amat amat lah busy dengan lesson plan microteaching and the worst part dah nak keluar praktikal ooh my god . mintak mintak semua berjalan dengan lancar . okay berbalik semula kita ke blog ni ... ya benda lama dah tapi sekarang baru ada masa terluang nak update . hehe . yaa nama tajuk di atas ? ya bertunang . siapa yang bertunang ? aku ke ? kih kih kih . mestilah bukan aku . tapi salah seorang kawan masa dekat ITU dulu . yess intan . nampak gambar hantaran tu ? buat last minute . aku tlg intan dengan kak naema buat . alhamdulillah even last minute hasilnya nampak cantik menarik kau memang de bom . cewahh . hehee . lol . hihihi 


nampak tu . cantik gila intan ni . macam luna maya . k sumpah tak tipu . hehe . untung lah intan boleh tunang cepat nak jugakk !! haha k gatal . study biar habis dulu niny . hihihi . 


eh mestilah aku nak interframe . blog aku suke hati aku lah . hihi . k intan cantik sgt2 . congrate awakkk . kita doakan awak sentiasa bahagia dengan angah. cepat sikit kahwin tauuuuu :*


pagi tu ada tahlil tak silap aku . tapi tak dapat nak join biasalah perempuan kalau bersiap macam mana kannn . hehe . dah lepas tahlil tu majlis pun mula dan akhir sekali sesi menyarungkan cincin . itu mama angah . walaupun dah berusia tetap vogue uolsss . 


ni plak dah siap semua sesi bergambar lah pulak ye . ye memang aku suka sesi ni hihi . kedua dua buah keluarga intan dan angah . future family intan gitu . 


lama gilaaaaaa tak jumpa . kalau bukan pelik pelik bukan zura lah maknanya . mira cantik comel kiut miut . hihi



zura aku suka gilaa gambar ni . candid okay tak tipuu . tgk intan tunang dah macam org kahwin dah tau 


oppa gangnam style 


candid katanyaaaa

finally hampir setahun tak jumpa alhamdulillah dapat jumpa pun jelin , wiwin , zura , zaza , mira , intan . 
semua mawarian jelin sekali lah :)


ini budak haa padan muka datang lambat lagi kan dah tak dapat ambik gambar sama sama kat pelamin . hihi ni wan . Alhamdulillah intan pun dah selamat bertunang tinggal tunggu nak naik pelamin je . cepat sikit ye awak  . tk sabar nak dapat anak sedara ni . hiikhik . 


-xoxo-
ninyyyy

No comments:

Post a Comment