Thursday 26 April 2012

bisnes ooouh bisnes

assalamualaikum 
hai hai haiiiii
hehe dah lama tak meng-update blog aku ni haa
dah berhabuk gila ni haa
hehe biasa la busy sangat 
study final haa sekarang baru lah cuti sem .
*study lah sangat kann 
haha dah nak habis pulak cuti sem aku ni haa
nak tauu takk aku geram gila tauu 
sebab ape tau
sebab tesl mula exam awal tapi habis paling last . geram tak geram lah kan
pastu cuti tak sampai sebulan 
memang jeles lah kan sape yang cuti sampai sebulan ni haa
ehhehehe
actually entry kali ni nak cakap pasal bisnes
hihi
actually lama dah aku nak berbisnes ni
cuma takde peluang je nak buat macam tuu 
sekarang alhamdulillah baru ada kesempatan nak berbisnes
alhamdulillah terima kasih YA ALLAH :)

haaaaaaaaaaaa
sekarang baru aku tau betapa penatnya nak carik duit
tgk macam senang 
tapi hakikatnya
ALLAH je yang tahu
okay da tak nak membebel lama lama
meh singgah cuci mata dulu pun takpe
tapiiiiiiiiiiiii
sebelum tuu
jangan lupe tekan button LIKE tu dulu kayy .

name kedai - sibling closet
tapi jual baju perempuan je la
hehehehe insyallah kalau ada rezeki barang lelaki pun akan di jual sama
hehe okay guys
kalau ada minat ape2 msg jee kat fb tuu kat page tuu takpun 
pm kat fb akuu tauu 


haa jangan risau amek banyak harga boleh dirunding
and yang paling penting sto terhad 1 item 1 helai sahaja .
ehheheheh
tq guys
happy shopping gegirl
nah preview


lastly jangan lupa doakan kejayann aku sebagai seorang student dan jugakk bisneswoman . ehehe
much love ~niny~

No comments:

Post a Comment