Wednesday 26 October 2011

hai !

assalamualaikum . hai semua . aku niny. actually aku baru jek menceburi dunia blogger ni . ni pun untuk suke2 je. biar aku introduce diri aku. name aku sebenarnya nuraini binti mohd noh. kenapa niny? sebab mama aku yang bagi then name tu lekat sampai la skrg. aku suke name aku sebab simple. hehe . sekarang aku adalah seorang mahasiswi di sebuah IPTS iaitu  UNISEL. nak tau kenapa aku masok sini? sebab aku xdapat IPTA . so ni jela aku masok. hehe. dapat politeknik. tu pun lepas masok UNISEL ni. HAHA. takpelah mungkin rezeki aku kat sini kan. lagi 1 aku masuk ni pun sebab minat aku terhadap Bahasa Inggeris. nk kata power english? takde maknenye sebab tulah aku amek TESL. kos ni ke arah cikgu tapi aku belum fikir lagi nk jadik ape tapi mak aku nk sangat aku jadik cikgu. keje kerajaan la katekan. hehe tak tau lagi. bia aku abs study then aku decide nk jadik ape . before masuk UNISEL aku belajar kat ITU . tau x ape ITU? ITU adelah short form untuk Institut Teknologi Utama Felda . Yes aku anak peneroka felda . kat sini aku amek kos ELC . kos ni pon berkaitan English. kat sini aku belajar macam2 and aku kenal ramai kawan baru terutamanye dorm mate aku mawarian. walaupun 3 bulan je kat sane tapi kitorang mcm dah lame kenal . tapi sekarang semua dah berpecah ada yg keje, sambong belaja n duduk rumah .hehe aku sekolah menengah dekat SMK LKTP BELITONG dekat je ngn rumah . 5 tahun aku sekolah situ mcm2 bende manis dan pahit aku lalui . kat situ jugak aku belajar erti persahabatan. diorang ni adelah BFF aku selamanya  iaitu nelly , asno, siti, ella , adiba, piza and mas . walaupun sekarang kita jarang jumpe tapi aku still ingat korang semua . ILYFDM . Hehe . haaa cakap pasal bf . hehe yes i'm totally taken by someone .his name is MOHAMAD ALIF AIKAL BIN MAZLAN . dia 19 dan masih study jugak kat KFCH jb . kitorang dah nk masok 3 tahun tahun depan . perangai dia aku dah kenal sangat . kalau dia marah aku pon cuakk HAHA. aku kenal dia mase aku form 4 then dia form 5. mule2 aku tanak layan dia tapi tak tau lah mcm mane blh sangkut dengan dia ni . huhuhu. tau tak FELDA ULU BELITONG? inilah tempat tinggal aku . unik kan name nya . hahaha. aku xkesah best tau duduk sini.kalau korang xtau felda ni lah yang menang RM 1 juta dulu sebab felda tercantik . hihihiihi. cool kan? okayy lah aku xtau nk mengarot ape lagi k bye salam.    
p/s : xde gamba lagi nnt aku update lagi k maklumlah blog baru hehe byee

                                             

                                 

8 comments: