Saturday 19 November 2011

once upon a time .

salam .. hahai da lame rasanya tak update blog aku ni . sorry lately busy dengan final exam and now is the right time for me to update my blog .. bukan apa name pun cuti sem so aku xde keje nk buat kat rumah ni . and right now i miss all my classmate n houssemate at UNISEL . hopefully we will get the best results . 
haaa namapk tak title kat atas ? actually aku nk bercerita pasal geng aku yang aku dah anggap mcm adik beradik aku walaupun 3 bulan je kenal korang semua . kitorang duduk dekat hostel yang disediakan . nama hostel tu adalah mawar so kitorang mengelarkan diri sebagai MAWARIAN . comel bukan ? hehehe . 
aku introduce sorang demi sorang 
nadia 
nurul
zaza
mira
dilla
pyka
susue
wiwin
bey
kak g-ma 
zura
intan
ika
niny (aku la ni )
aqilah

kitorang da mcm adik beradik .makan same2 . keluar same2 . kene marah same2 . mcm2 lagi lahh . HAHA
mase awal2 masuk malu2 , tapi lepas tu ade terserlah hobi masing2 antaranya korek hidung. kentut, gelak macam nk pecah hostel tu . jangan maraaa :) 
okay jom check it out gambar kitorang 

haa ni pykaa comel kn dia mcm aku kan ? HAHA

pyka memang suka posing kan ? hehe intan luna maya malaysia , HAHA kawan aku korang ada? hihi

yeahhh that's me with my intan

ni kak g-ma  . jaga2 dia dijaga baik oleh mak kawasan . HEHE . mak kawasan jgn marah .

ika yang cantik n lucu . sebelah katil aku je , rinduuunyaa :(

kiri tu zaza . dia lawa . kalau bab shawl inner tanye je dia dia sangat pakar . hehe

aku lagikan tapi ade zaza okayyy :)

pyka n aku . badan kitorang same . korang ade?

before ke tekam *muka excited*

intan yang sangat manja hehe


mereka yang sekepala dengan aku . pyka ni minah towel hehe

haa namapak betape hepinye kitorang semua  okayy jom tgk lagii

kita lagiiii 

gembiraaaaa

some of my doormate kanan pyka , wiwin , nadia , mira ,nurul and intan

intan kalau bergambar memang suke tgk tempat lainnn 

badmintonn we love it

dua beradik , cuba teka mane kakak?

pyka yang adik , mcm tak percayakan hihihi .suka mira senyummmm

alololo muke sedih 

aku takde sebab tolong snapkan hehe

kitorang tido same2 hhe . nk senentel intan hihi



yeay keluar padehal pg giant je hehe

pantang dapt kamera

si cantik :)


stop jap amek gambar 


korang kat sini punn jadik hehe


ika ganuu

yunaaaa


practise for firefox 

macam DSLR kan mira ? Padehal fon samsung je niii


aku punn nk masok gak hehe


love firefox

yess hang out lagi 

destination One utama 

cicie new member of mawarian 


toilet pon jadik . tu namanya perempuan hehe

suke rambut cicie

bowling jee


putihnya muke aku mane taknye make up ehehe

da lps jalan2 ni esoknya mira punn pergi tingalkan kitorang sedih tauu ,

dia pandai dia masok matrik kat melaka hee
mira nnt kat sana kgn lupa kitorang semua tauu

senyum padehal sedih waaaa


bye2 mira 

haa tgk la gambar ni hehe

kami suka makan 

again 

kanan zura kiri wiwin
aku ingat lagi zura kata dia tak suka shopping ngn aku sebab dia carik barang aku yang dapat HAHA


sempat snap walaupun tgh kene mara

rinduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!

ika dorm atas . johorean too 


pantang nampak kamera


hari2 terakhir bersama 


againn

lagi

cicie pon nk jugak

macam2

hehe



ehh aku pon terselit 

bergerak ke rumah intan


men noya

sinaran mentari


senyumm :)


sekali lagi 


happy


manja kan?


love both

KLCC




after watching movie

cicie sexy

shopping lol

makcik ni pon nk interframe hehe

senyum je bey

minggu last

tgk org practice

kali ni noya tengok

miss you gemook 

yeahh graduate

aku da dapat :)
tetibe jumpe classmate aku kat sekolah .
sebelah aku nunun , ctie n noya

hhehe , korang ni je gambar yang aku ade yang boleh jadikan kenangan , 
walaupun kita jauhhh aku tetap ingat korang semua
sorry kalau takde gambar
hehe
aku harap satu hari nnt kita boleh berkumpul semula macm dulu.
jangan pernah lupakan aku
imyfdm , take care my friends :)

2 comments: