Saturday 23 June 2012

bye bye semester 3 :)

assalamualaikum . hey readers . ahha lame dah tak update blog . memang niat nak update tapi mase yg sangat tak mengizinkan . hehe. Yelaa mana tak nyaa sem ni short sem  dan amek 2 subject je iaitu linguistics and phonetics and phonology . even amek 2 subject je macam byk gile subject aku amek . haha busy kemain . hahahaha nak tau semalam ada last kelas suke tu memang suke la tapi malu sebab kena presentation depan kelas . haha nak tau kitorg kena buat ape . kitorang kena buat news casting . Huhu malu k malu . tapi alhamdulillah buat tktau jee . hhihhi kelas aku pun okay .  dan yg paling best sekali semalam kitorg bergambar 1 kelas . walaupun dah sem yg ke tiga tapi ini FIRTS TIME Ambik gambar 1 kelas . hahahhaha . excited gila kot . hahaha macam dah nak praktikal kan kitorg buat . Tapi before tu meh tengok gambar aku mase buat video untuk presentation tuu . 

 one 

 two 

 three

 four 

 five

 six
 seven 
eight . 

hahahahaha amek banyak kan gambar aku . kalau tak byk bukan niny la jawabnyaaa . hahahah okay next aku dan group aku . aku anis farzana aniqah sara dan rin . 

 before record the video :)

 i love both of you . remember that <3

 gedik ke ?

 hahahaa tak pun . nak kate ape kate laa . hehe

 yg hujung tu aniqah .dia sangat cute :)

 love this picture sooooo much !

 hehehheeehe

 yg pelik ambik gambar pakai mask tapi still senyum lagi . hahahaha 

kati pari pari and taiya sweat . hahaha (Y) 

 yang ni mase record video esoknya . hehehe

gemuk ke chubby ? 

 bajet comel ? kesah kan . wakakaka

nak kurussssssssssss :(

 nampak sgt besaa sebab aku pakai wedges k . hihi

 we are happy sibling :)

 one two three i love youu :D

 Yang hujung tu rin dia lawa tauuu . suke tengok dia eehe

 kalau yg tengah tu tak payah kenal kan pun takpe dah kenal sgt . haha

 yg tudung merah tu sara . dia baru 18 . 

comel teruk tau dia ni . dia classmate kitorg jugak :)

alhamdulillah ape yang kitorang rancang semua berjalan lancar and the most important thing lecturer kitorang suke semua yg dip. in tesl 3b present harituu . hehehhe . haa skg baru la gambar dengan classmate :D

 me and aniqah :D

 peace :D

 anis dah cukup lawa lah buat muke macam ni ?? haha -__-

HAAAAAAAA ni ha gambar dengan whole classmate . hehe okay mule2 set timer ingatkan 1 je gambar rupenya banyak . hahaha tengok sendiri okay :)

















 siapakah ini ? hahahhaa

 amin dengan aku lah . dia ni lelaki yg paling aku rapat dekat unisel . dia baik . selalu tolong kawan2 :D
 sara baik2 tengok alif tuuu 

 dua dua ni org utaraaaa 

 abam zahir putih la hariniii

 ni lah lecturer kitorang . ehhehehe comel kan ? ehehe

 aku pun nak jugakk k.

 mr. farez buat peace aku pun ikot la . haha

 ehem2

 alamak aku blur . haha

 haikal sian gambar sara gambaq separuh . hihi

 alif jgnlah tido kat sini . haha

 itu emir . hehe 

 emir ni ada band sendiri . 

 the coolest guy in unisel .

 nak jugakkk kan . hambekk

 kesian acab . sakit yee tapi boleh senyum lagikan . hehe

 me . farzana and eykaa :) we are johorean 

 haa tu fazeeq 
 dia nak kawen dah selamat pengantin baru tauu :D

 HAMBOIIIII alif kemain kan 

 anis with durgai's group 

 best moment ever :)

 alhamdulillah habis dah sem 3 . dah senior rupenya . haha

 budak ni sangat bertungkus lumus dah group kitorg semua idea adelah dari dia . thanks anis :)

 candid

 beloved classmate :)

 i love this picture even aku takde dalam tuu

yess im capture this picture .

thanks to ALLAH everything is fine . and now kitorg tengah tgu utk final exam pada 3 dan 10 hb julai ni . hehehhehhehe wish me luck readers . insyallah panjang umur kita jumpa lagi . sekian salam selamat malam :)

No comments:

Post a Comment