Sunday 22 July 2012

Assalamulaikum.  
hai readers . alhamdulillah . macam mana puasa kedua tadi ?hopefully okay la yee .
hehe malam ni aku terajin pulak nak update blog . so baca tau sampai habis . mulenyaa macam ni . hihi pada 16hb harituuu aku , nelly dan sikin hang out sesame . asalnya aku nak kelua dengan sikin jee . memandangkan nelly pun cuti sebab mak dia baru lepas buat kenduri so dia pun amek lah cuti . hehe . so kami bertiga ni pun kelua laa . mase tu baru lepas hujan pulak kan . memang perut ni dah macam2 bunyiklah dia kelua kan . hehe so kitorang decide nak pegi makan dulu . aku ajak sikin makan chicekn rice shop tibe2 nelly nak makan sushi king . ahaha memang bukan taste aku lah kan . so kitorg ckp ' nel kau tapau jela makan sekali dengan kitorg '. ehehe . ikot majoriti lah kan . okay dah teman nelly order kitorg masuk chicken rice shop . order sume lepas tu perkara wajib AMBIK GAMBAR . hehe . btw ni 1st time aku kelua dengan sikin ni tauu . yela masing2 busy kan . hehe meh take a look first . ehhhhhhh jap jap terlupe meh tgk mase dalam kereta dulu . hewhew :) 
alhamdulillah sampai pun kluang even cuaca tak berapa nak elok tadi . hehe :)

 haa masa ni sikin kelua kejap beli tiket . hehehe 

taraa comel tak kami . haha *PERASAN
niny.nana.nelly <3

okayyy . dah meh tgk gambar kat mase nak makan . huhu btw mase kat sini aku lupe nak amek gambar dengan nelly . hhehe . sorry awokk :)

 niny and nana

 jiran sebelah umah 

kami 19 tahun ! :)

dari kecik main same2 . kejap kawan kejap tak . haha skg masing2 dah besa . busy kan kin kan :)

haa  dah melantak ape sume . kitorg merayau2 dulu dalam kluang mall ni . hehe . sambil2 tu kitorg tgu lan aka john . haha . korang nak tau . aku kali kedua jumpe john ni tapi macam dah biasa dah . haha dia ni kelaka gile . asik gelak jee . dulu mase 1 st time jumpa dia . dia dengan kawan dia dayat . ehhe tapi dayat study . so dia takde lah kan . hehe lepas tu kitorg decide nak pegi karaoke .haaha perkara wajib kot kalau kelua . sekali dapat lepaskan tension . hehehe . okay gambar lagii 

 seperti biasa . akulah . haha tak suke tutup mata tauu :)
haaaaa tengok lah sendiri . taktau nak caption apa :D


 HAAA tulah lan . haha

 kami tidur . kikiki :P

















haaaaaa nak tau . actually kitorg pegi kingdom . jap lagi boleh tutup pulak . yg kitorg bengang kat pintu tak reti2 nak letak signboard close ke haa . so terpaksa lah pegi ke ubox ni . bgi aku tak best sgt sebab byk lagu2 yg aku suke takde . haha kingdom the best you know ! . hihi disebabkan boring tgu turn nak karaoke . meh la tgk muke aku yg sangat annoying ni  . hewheww :)









hahaha actually gambar yg aku dah upload kat fb  . tapi nak upload jugak kat blog . hehehehe . okay . lepas dah habis karaoke . kitorg terus ke giant sbb sikin carik barang mak dia pesan . lepas tu kitorg carik port nak makan . lepas dah gaduh2 dengan lan kitorg nak area nasik lemak world . yg dia nak restoran warisan . nak kat situ sebab ade wifi n ade sirap bandung cincau . so kitorg ikot jela kan . ehehe . tapi disebab kan lapa . terlupa nak amek gambar . haha . takpela . thanks korg sebab nak kelua dengan aku . next time klua lagi okay .  sampai sini jelah aku dah taktau nak kate ape ni . sorry aku ni bukan seorg yg kreatif . hehe so aku taip jela ape yg ade dalam fikiran aku ni . k good night semua ! selamat menjalani ibadan berpuasa dengan lebih afdal dan lebih baik pada tahun ni ! raya dtg umah tauu . 
lots of love -ninynoh-

No comments:

Post a Comment